Uporabne vsebine

Praznujte z nami in sodelujte v nagradni igri

Podjetje HiPP letos praznuje 125 let od svojega prvega izdelka. Praznujte in veselite se z nami. Za vse starše smo pripravili veliko HiPP SMS nagradno igro. Sodelujete lahko tako:

Ob nakupu HiPP izdelkov v vrednosti 9 € pošljite SMS s ključno besedo HIPP in številko računa na 3131 ter sodelujte v nagradnem žrebanju.

Pred stoletjem in četrt je Joseph Hipp, mladenič iz bavarskega mesta v Nemčiji, zaskrbljen za zdravje svojih otrok, iznašel rešitev za novorojenčka, ki ni dobro napredoval. Mati ga ni mogla zadostno dojiti, zato je zmlel prepečenec in ga zmešal z vodo, kar je postalo prva otroška kašica. Ta preprosta, a učinkovita hrana je pomagala njegovemu otroku, da je preživel. Iznajdljivost je prerasla v HiPP, danes vodilno blagovno znamko ekološke otroške hrane, ki deluje v več kot 60 državah in sodeluje z več kot 8.000 ekološkimi kmeti. HiPP že več kot 125 let skrbi za zdravo prehrano najmlajših, zavezano trajnostnemu razvoju in ekološki pridelavi.

125 let skrbi za otroke, družino in okolje: pionirska - BIO blagovna znamka HiPP praznuje obletnico125 let skrbi za otroke, družino in okolje: pionirska - BIO blagovna znamka HiPP praznuje obletnico

Rojeno iz nuje: Zgodba o otroškem kašici

Leta 1899, natančno pred 125 leti, je mladenič v bavarskem mestu v Nemčiji drugič postal oče. Joseph Hipp, ki je kot otrok izkusil izgubo treh od štirih svojih sorojencev je bil takrat zaskrbljen, kako bo zagotovil zdravo rast svojih otrok. Ko sta se mu rodila dvojčka, so se njegovi strahovi uresničili: eden od otrok je bil šibak in ga materino mleko ni dovolj nasitilo. Toda nuja je rodila iznajdljivost in ustanovitelj danes ikonične blagovne znamke HiPP je zdrobil doma narejen prepečenec in ga zmešal z vodo, mlekom ali nemastno juho v kašo. Nasitna tako pripravljena hrana je poskrbela, da je dojenček hitro pridobil moč in kasneje zrasel v zdravega malčka. Vseh osem njegovih otrok je lepo raslo in se razvijalo. Z mislijo pomoči drugim družinam v podobnih situacijah je Joseph Hipp iznašel recept za svojo moko iz prepečenca in jo začel prodajati v lastni pekarnici. To je bil rojstni trenutek prvega HiPP-ovega izdelka "Hippova moka iz prepečenca".


125 let HiPP: Blagovna znamka pridobiva zaupanje mater in družin po vsem svetu
Danes je HiPP podjetje, ki ne le, da je vodilni proizvajalec ekološke otroške hrane, temveč ponuja tudi širok spekter izdelkov v kategorijah mlečne hrane za dojenčke ter nege za nosečnice in dojenčke. Podjetje ima skupaj 5 obratov, ki izdelujejo izdelke za ves svet. Samo en obrat podjetja dnevno proizvede približno milijon kozarčkov otroške hrane, zato so se do danes s HiPPovo hrano srečali že mnogi dojenčki. HiPP trenutno svoje izdelke prodaja v več kot 60 državah. 


Iz ljubezni do narave: Vizionarji in pionirji bio-dobe
Podjetje že od leta 1956 prideluje surovine za HiPP-ove izdelke le na ekološko obdelanih zemljiščih. Podjetniška odločitev, da se popolnoma usmeri v bio-kakovost in ekološko kmetijstvo, je bila takrat zelo pogumna: v 50. letih prejšnjega stoletja je le malo ljudi razumelo pojem "bio" in še ni bilo široke družbene potrebe po tem označevanju. HiPP je pomembno prispeval k temu, da je danes bio v otroški hrani standard in hkrati ozaveščal družbo o jasni vrednosti ekološkega kmetijstva za naravo.

"Proizvodnja vrhunske kakovosti v sožitju z naravo" je še danes merilo podjetniškega ravnanja družine. HiPP danes sodeluje z več kot 8.000 ekološkimi kmeti po vsem svetu, ki obdelujejo 80.000 hektarov kmetijskih zemljišč. Tako zaščitijo veliko zemlje, podtalnice in ozračja pred uporabo kemičnih sredstev in drugih onesnaževal. S tem je HiPP eden največjih predelovalcev ekološko pridelanih surovin na svetu. Skladnost z zahtevami lastnega strogega HiPP-bio standarda ki je vedno na prvem mestu. 
Stefan Hipp (četrti lastnik družinskega podjetja) vodi velik ekološki kmetijski obrat, ki ga trajnostno in prijazno do biotske raznovrstnosti upravlja kot vzorčni obrat. Tam goji korenje, krompir in žita ter vzreja govedo Angus s teleti na prostem skozi vse leto. Ker se ekološke surovine, pridelane tam, uporabljajo tudi v HiPP-ovi otroški hrani, kot kmet izpolnjuje visoke zahteve glede kakovosti, ki si jih je kot zastavil kot podjetnik.
Toda HiPP-u ne uspeva inovirati le na kmetijskem področju, temveč tudi vzdolž celotne vrednostne verige. Tako je na primer polnjenje otroške hrane v danes ikonične kozarčke prav tako HiPPova ideja.


HiPP-kozarček in njegova prepoznavna podoba
Leta 1959 so obroki za dojenčke prvič dobili praktično in ikonično stekleno embalažo. Tako imenovani "kozarček" je bil rojen. HiPP-kozarček ni samo revolucioniral proizvodnje in distribucije proizvajalca, temveč je od takrat navdihnil na tisoče staršev za kreativno ponovno uporabo kozarčka. V prvem letu dojenček poje približno 728 kozarčkov. Za to HiPP letno predela približno 150.000 ton ekoloških surovin. Ankete so pokazale, da kozarčke HiPP ne uživajo samo najmlajši: vsakega petega pojejo odrasli. Asortiman HiPP-ove otrokše hrane zdaj ponuja več kot 115 različnih variant, s katerimi dojenčki in malčki po vsem svetu spoznavajo raznolikost okusov.

Misija Stefana Hippa: Ekološka kakovost otroške hrane kot mednarodni zlati standard za otroško hrano
Za HiPP je ekološka kakovost več kot marketinški trend, temveč že generacije samo po sebi umevno. Temelji na prepričanju, da je eko edini način za resno prevzemanje odgovornosti za naslednje generacije in njihov življenjski prostor – in zato ne sme biti privilegij. Zato se podjetje zavzema za to, da imajo dojenčki in malčki po vsem svetu dostop do ekološke hrane kot enega izmed standardov. "Kakovostna, naravna in zdrava hrana mora biti na voljo vsem dojenčkom in malčkom. Naš cilj je, da ekološko kakovost otroške hrane postavimo kot mednarodni standard – zlati standard, ki mu zaupamo že desetletja in ki varuje in ščiti zdravje najmlajših ter prihodnost našega planeta," poudarja Stefan Hipp.
Ob naši pomembni obletnici, vas vabimo da sodelujete v veliki SMS nagradni igri in se potegujete za bogate HiPP nagrade. Tokrat je v nagradnem skladu:

• 20x HiPP poganjalček

• 80x HiPP plišast slonček

• 20x lesen obesek za voziček

• 100x leseno držalo za dudoPošljite SMS in sodelujte!

Nagradna igra poteka do 30. 6. 2024. Več o nagradni igri.